Ψυγειοκαταψύκτης με κωδικό Ε09

Ζήτημα

  • Ο ψυγειοκαταψύκτης εμφανίζει τον κωδικό σφάλματος E09

Ισχύει για

  • Ψυγειοκαταψύκτης

Λύση

  • Ο κωδικός σφάλματος E09 είναι πιθανό να εμφανιστεί μετά από μακροχρόνια διακοπή ρεύματος
  • Ρυθμίστε τη θερμοκρασία του καταψύκτη σε μια πιο ψυχρή τιμή ή ρυθμίστε το Super Freeze . Αυτό θα πρέπει να αφαιρέσει τον κωδικό σφάλματος μόλις επιτευχθεί η απαιτούμενη θερμοκρασία. Κρατήστε τις πόρτες κλειστές για να βελτιώσετε τον χρόνο που απαιτείται για να επιτευχθεί η σωστή θερμοκρασία.
  • Αφαιρέστε όλα τα προϊόντα που έχουν αποψυχθεί/αποψυχθεί κατά τη διάρκεια αυτού του σφάλματος. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα
  • Μην προσθέτετε φρέσκα προϊόντα στον θάλαμο κατάψυξης έως ότου επιτευχθεί η σωστή θερμοκρασία και δεν υπάρχει πλέον το σφάλμα
  • Εάν αυτή η προειδοποίηση συνεχιστεί, πρέπει να επικοινωνήσετε με έναν εξουσιοδοτημένο τεχνικό

Αιτία

  • Ο θάλαμος κατάψυξης δεν είναι αρκετά κρύος

Ήταν αυτό το άρθρο χρήσιμο;

Προγραμματισμός Ραντεβού

Βρίσκεστε στο μέρος όπου μπορουμε να σας προσφέρουμε επισκευή σταθερή τιμής από τους τεχνικούς της Electrolux.

Κλείστε υπηρεσία

Βρείτε το Εγχειρίδιο Χρήστη

Βρείτε οδηγίες και άλλες χρήσιμες πληροφορίες και επιλύστε οποιοδήποτε πρόβλημα για την συσκευή σας .

Βρείτε το εγχειρίδιο