Το πλυντήριο πιάτων έχει υποστεί ζημιά κατά την παράδοση
Λύση
Αν ανακαλύψετε ζημιά όταν αφαιρέσετε τη συσκευή από τη συσκευασία:
Μην επιχειρήσετε να συνδέσετε ή να χρησιμοποιήσετε τη συσκευή.
- Επικοινωνήστε αμέσως με τον αντιπρόσωπο της συσκευής για να τον ενημερώσετε ότι η συσκευή υπέστη ζημιά κατά την παράδοση. Θα βρείτε τον αριθμό τηλεφώνου του αντιπροσώπου στο τιμολόγιο ή στο δελτίο παράδοσης.
Αν ανακαλύψετε ζημιά μετά την εγκατάσταση / πρώτη χρήση:
- Καλέστε τον αντιπρόσωπο της συσκευής σας για να τον ενημερώσετε για τη ζημιά.
Αίτηση για σέρβις:
- Αν είναι δυνατό, δηλώστε το σχετικό εξάρτημα όταν επικοινωνείτε με το Εξουσιοδοτημένο Κέντρο Σέρβις.
- Ανταλλακτικά είναι διαθέσιμα στο Ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Ήταν αυτό το άρθρο χρήσιμο;
Σχετικά Άρθρα
- Το πλυντήριο πιάτων δεν ξεκινά τον κύκλο πλύσης
- Το μήνυμα σφάλματος i30 εμφανίζεται στην οθόνη
- Σημάδια σκουριάς στα μαχαιροπίρουνα
- Τα πλυντήρια πιάτων δεν έχουν καλά αποτελέσματα πλύσης
- Η κατανάλωση αλατιού στο πλυντήριο πιάτων είναι πολύ υψηλή
- Η πόρτα του πλυντηρίου πιάτων δεν παραμένει ανοιχτή
- Το πλυντήριο πιάτων εμφανίζει τον κωδικό σφάλματος AL5, C1, F1, i10 ή i11, ένα ηχητικό σήμα ακούγεται μία φορά ή η προειδοποιητική λυχνία αναβοσβήνει μία φορά
- Το πλυντήριο πιάτων δεν ανάβει, δεν ξεκινάει ένα κύκλο, δεν ανοίγει αυτόματα την πόρτα στο τέλος ενός κύκλου
- Η λειτουργία Μισό φορτίο του πλυντηρίου πιάτων δεν λειτουργεί
- Πάρα πολύ αφρό στο πλυντήριο πιάτων κατά τη διάρκεια ή μετά το τέλος του κύκλου